2014-02-26

Loppisfynd: Barbiekläder


Åkte till torpet i helgen, tog en sedvanlig sväng på loppis - inte svårt när det finns ett loppis i samma byggnad som mataffären.

Såg Barbiekläder, kom att tänka på de där två Barbien som jag köpte samma höst då jag köpte torpet. De som kostade några ynka tior. Kläderna gick på 190 kr. Men eftersom de var tidstypiska - och jag fick för mig att Barbisarna var näck - så köpte jag dem. Tänkte att det ju kan bli kul för den lilla Tjejen i familjen. Fast när jag sedan letade fram dockorna i ett bortglömt hörn på torpet och Lillisen ville titta närmare på dem insåg jag sanningen; det var mina leksaker. Ingen annans.

2 kommentarer:

  1. Wow, en är tufft kortklippt och rödhårig. Precis som min gamla Barbie som jag lekt sminket av :-)

    SvaraRadera
  2. Mm, hon är snygg, en helt annan klass än Barbisarna idag!

    SvaraRadera